2024. október 16. (szerda) 8:00-tól várhatóan október 17. (csütörtök) 23:00-ig az IFA-rendszer (Integrált Futball Alkalmazás) nem lesz elérhető.
Ez alatt az időszak alatt nem lehet igazolásokat rögzíteni, sportorvosi kartont, versenyengedélyt és regisztrációs kártyát igényelni, mérkőzésjegyzőkönyvet kitölteni, időpont- és/vagy helyszínváltozást kezdeményezni és/vagy jóváhagyni.
Ezen időszak alatti mérkőzéseken papíralapú jegyzőkönyvek készülnek, amelyet a játékvezető utólag fog feltölteni az IFA rendszerbe.
A papír alapú jegyzőkönyv a blsz.hu oldalról letölthető
https://budapest.mlsz.hu/adat/dokumentum/968/dokumentumok/labdarugo-merkozes-jegyzokonyv.pdf
kérjük a mérkőzésekre kinyomtatva ezzel készüljenek.
Az MLSZ Budapesti Igazgatóság által szervezett mérkőzések kapcsán felmerülő halaszthatatlan időpont- és/vagy helyszínváltozások kezdeményezését és/vagy jóváhagyását ezen időszak alatt e-mailben tudják elvégezni a jviroda@blsz.hu e-mail címen, utólag ezeket is fel kell majd vinni a rendszerbe.