A nyári átigazolási időszakban bevezetett külön eljárási rendben foglaltak betartása 2021. január 01-től mindenki számára kötelező! Különösen kérjük a sportszervezeteket, hogy az elektronikus (telefon, e-mail) ügyintézést részesítsék előnyben! A gyors és hatékony munkavégzés érdekében előzetesen időpontot kell foglalni!
Tájékoztató
Az Igazolások, Átigazolások benyújtása és a versenyengedély kérelem - elektronikus úton - az IFA rendszeren keresztül feltöltve tud megtörténni.
Szükséges dokumentumok:
Felhívjuk az egyesületek figyelmét, hogy abban az esetben, ha valaki már igazolt játékos a rendszerben, csak átigazolni lehet!
Szükséges dokumentumok:
- megkötött megállapodás,- működési költségtérítésre vonatkozó számla, a pénzmozgás megtörténtének igazolása (kötelező banki átutalás!)
- működési költségtérítés érvényesíthető, de az átadó sportszervezet lemondhat róla.
Felhívjuk az egyesület figyelmét, hogy átigazolási kérelem benyújtásakor, ha nem szabályszerűen kitöltött átigazoló lap (hivatalos pecséttel, cégszerű aláírással, valamint a labdarúgó és törvényes képviselő aláírásával) kerül feltöltésre, a kérelem automatikusan elutasításra kerül!
Fényképek
Versenyengedélyt csak abban az esetben tudunk kiadni, ha a játékos fényképe érvényes (fekete-fehér, vagy a lejárt képpel megegyező képet nem fogadunk el).
Amennyiben a fénykép a versenyengedély kiadását követően jár le, az nem befolyásolja a versenyengedély érvényességét!
Az (át)igazoló lap érvényessége 30 nap. A hiánypótlásra is ezen érvényességi időn belül van lehetőség. A határidő lejárta után a kérelem elutasításra kerül.
A 2021. téli átigazolási időszak ügyfélfogadásának menete IDŐPONTEGYEZTETÉS alapján történik!
Az időpontfoglalás online naptára - olvasható nézetben - az alábbi linken megtekinthető: ITT!
Az ügyintézés menetéről és az átigazolási időszakra vonatkozó eljárási rendről bővebb információval az alábbi linken tájékozódhat: ITT!
További információk megtalálhatók az alábbi linken (2020.07.30-án hatályba lépett NYIÁSZ szabályzat): ITT!